Midsona bjuder in till presentation av resultatet för första kvartalet 2022

onsdag den 13 april 2022

Den 28 april 2022 kl. 8.00 publicerar Midsona sin rapport för januari-mars 2022. En presentation av rapporten hålls samma dag kl. 11.00 och går att följa via telefonkonferens eller webbsändning.

Midsona bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av resultatet, där VD Peter Åsberg och finansdirektör Max Bokander kommenterar rapporten. Presentationen hålls kl. 11.00 och går att följa via telefonkonferens eller webbsändning. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på

Presentationen sker på engelska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via webbsändningen. Ingen föranmälan krävs.

Webbsändningen nås genom denna länk:

För att delta vid presentationen via telefonkonferens, vänligen ring telefonnummer:

SE:  +46 850558353

UK:  +44 3333009265

US:  +1 6319131422

PIN: 24182775#

Efter presentationen kommer en inspelad version finnas tillgänglig på:

För mer information vänligen kontakta VD och koncernchef Peter Åsberg, +46 (0)730 26 16 32, eller CFO Max Bokander, +46 (0)708 65 13 64.

Pressmeddelande inbjudan till presentation av Q1 2022